6 Aralık 2013 Cuma

Akıllı Kol Saatleri Ne Zaman Popüler Olacak

Günümüz teknoloji çağında hayatımızı kolaylaştıran ürünler son hız piyasada yerini almakta. Giyilebilir teknolojik ürünler geleceğin vazgeçilmezleri olacak. Bu teknolojiyi iyi kullanan firmalardan biri de SONY. Şuan kullandığım telefon Sony Xperia Z ve bu sebeple takımı bitirmek için benim de uzun müddettir merakla beklediğim akıllı kol saatleri SmartWatch2 tanıtıldı. Açıkcası ilk SmartWatch beklenen alakayı görmedi diyebiliriz ve Türkiye’de de pek iş yaptığı söylenemez. Ücreti 300 liraya yakın bir şeydi fakat ben alma gereği duymamıştım…
Eylül ayında devam ürününü satışa sunacağını söyleyen Sony yetkilileri daha yeni SmartWatch için bir ücret izah etmedi fakat ben genede 300 liranın çok üstünde olacağını düşünmüyorum. Daha önceki akıllı saat modeline göre yeni üründe olacak özellikler ise şu şekilde,
Android işletim sistemiyle çalışan saat, selefindeki cebinizdeki aramalara cevaplama, e-postaları ve metin iletilerini okuma, resim çekme gibi bir hayli özelliği savunuyor. 1.6 inç’lik  dokunmatik ekranı ile bir miktar büyüyen SmartWatch 2, IP57 su ve toz geçirmezliği sertifikasına sahip. Sony, saatini kişiselleştirmek isteyenler için çelikten oluşan bir bilek bandı paketi de sunuyor.
SmartWatch 2, NFC ve Bluetooth 3.0'ı da destekliyor. Bu sayede onu Android 4.0 veya üzeriyle çalışan rastgele bir cihazla kolaylıkla eşleştirebiliyorsunuz. Sony’ye göre saatin pili, vasati bir kullanımla 4 gün dayanıyor. Saati az kullandığınızda ise bu müddet, bir haftaya kadar uzayabiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder